26 Eylül 2014 Cuma

Konuş, Hafıza'dan: Zaman Hapishanesinden Kaçış Yoktur...


Beşik uçurumun üzerinde sallanır ve aklıselim bize, hayatın iki ebedi karanlık arasındaki kısa bir ışık çakmasından ibaret olduğunu söyler. (...) Bu karanlığın tek sebebinin, beni ve derisi soyulmuş yumruklarımı zamansızlığın özgür dünyasından ayıran zaman duvarları olduğu inancı konusunda, vücutları en çiğ renklerle boyanmış vahşilerle hemfikir olmaktan hoşnutum. Düşünce içinde geriye doğru seyahat ettim –ben gittikçe, düşünce umutsuzca incelip azalıyordu– ve uzak bölgelerde el yordamıyla bir çıkış yolu aradım, ama sonunda anladım ki, zaman hapishanesi küreseldir ve buradan kaçış yoktur.

2 yorum:

yasemin özeri dedi ki...

Bu blogu bulduğum için çok mutluyum.

Semih Kamil dedi ki...

Harika, şu aralar boğuştuğum kitap! Ellerine sağlık, Yiğit!
fazabbasblogspot